* Vaunut, rattaat ja turvaistuimet toimitamme toimituskuluitta.
* Muiden tuotteiden toimituskulut tulevat valittavaksi automaattisesti kassalla.
* Lähellä-paketit ovat alk.4,90€ paketin painon mukaan,
kirjekokoiset tuotteet tulevat kirjepakettina 2,90€.
* Kotiinkuljetuslisä 8,90€
Yli 150€ tilaukset tulevat toimituskuluitta.
Please find this information in English below.
Verkkokaupasta suoraan pystyt tilaamaan tuotteita vain manner-Suomen alueelle.
Toimitamme myös Ahvenanmaalle, Viroon, Ruotsiin, ota yhteys suoraan myynti@vaunula.fi
We deliver also to Estonia, Sweden and Åland, contact us myynti@vaunula.fi
Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan viimeistään tilauspäivästä seuraavana arkipäivänä.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupastamme välittömästi, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä hetimmiten.
Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
HUOM! Mitään huonekaluja emme toimita Pakettiautomaatteihin.
Huonekalut (kehdot, pinnasängyt, kotimaiset syöttötuolit, hoitopöydät, lastensängyt) toimitetaan särkyvänä, paketin kunto on hyvä tarkistaa tuotetta vastaanotettaessa!
Vaunujen, rattaiden ja turvaistuinten ilmainen toimitus:
Paketti tulee valitsemaasi noutopisteeseen (R-Kioski, K-Market, S-Market, Matkahuollon Pakettiautomaatit tai normaali Matkahuolto). Näin saatte hakea paketin lähikaupastanne silloin, kun teille sopii.
HUOM! Näissä Matkahuollon kaikissa toimituspisteissä säilytysaika on 7 vuorokautta, mukaan lukien pyhät. Eli paketti lähtee takaisin viikon kuluttua teille tulleesta lähetysilmoituksesta.
Jos valitsemasi toimituspiste on täynnä (esimerkiksi pakettiautomaatti on täynnä), Matkahuolto voi siirtää paketin seuraavaksi lähimpään vapaaseen toimipisteeseen.
Paketin säilytysaika toimipisteessä on 7 vuorokautta (mukaan lukien pyhät ja viikonloput).
Erikseen voit valita Kotiinkuljetuksen, jolloin pakettisi tuodaan kotiovelle.
Monet isoista TravelSystem -paketeista toimitetaan automaattisesti kotiinkuljetuksena, koska useat paketit eivät mahdu pieniin kauppoihin.
Paketit kulkevat aina vakuutettuina lähetyksinä katoamista tai rikkoontumista vastaan.
Toimitusaika paketeilla on noin 1-4 arkipäivää. Otathan huomioon, että pienemmille ja kaukaisimmille paikkakunnille (sekä lähikauppoihin) toimitusaika voi olla tuon 4 arkipäivää. 90% tilauksista toimitetaan 1-2 arkipäivän sisään.
Postin kirjepaketit toimitetaan nykyään 2-24 päivän aikana.
Emme vastaa, jos toimitukset viivästyvät meistä johtumattomista syistä.
Käytetyt tuotteet ovat noutotuotteita, toimituskulut erikseen.
Pakettiautomaatin valitessasi: varmistathan, että puhelinnumero on varmasti oikein tilauksessasi.
Automaatin pakettikoodi tulee vain tekstiviestinä, ja sitä ei saa kukaan muu tietoon jälkikäteen.
Jos koodi ei teitä saavuta, pakettia ei saa ulos automaatista muutakuin palautuksena meille takaisin.
---------------------------------
Maksutavat verkkokaupassa:
Käytössämme on Paytrail Oyj:n maksupalvelu sekä Klarnan erämaksupalvelu.
Voit maksaa verkkokaupassamme Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla sekä korteista Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Käytössä Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto.
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Collector/Walley ja Jousto. Collector/Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Klarnan kautta käytössämme on lasku- sekä erämaksupalvelu. Luethan vielä tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Palaa aina myyjän palveluun maksun jälkeen. Näin mekin saamme varmasti tiedon maksusta.
HUOM. Klarnan tilaukset toimitetaan vain maksajan osoitteeseen, tai lähimpään toimipisteeseen, ei eri paikkakunnille erilaisten petoksien ja väärinkäytöksien vuoksi.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7Innova 2Lutakonaukio 740100 Jyväskylä
Maksutavat varastolla:
Tuotteita voitte noutaa halutessanne suoraan varastolta. Siellä saatte myös testata eri malleja, sovitella tuotteita autoon yms. ja valita eri tuotteista ja väreistä mieleisenne. Varastollamme maksuvälineinä käy muun muassa käteinen, pankkikortit, Visa Electron, Maestro, Visa, MasterCard, osamaksu ja lasku. Verkkokaupasta ei ole pakko varata tuotteita etukäteen, voitte tulla ostoksille paikanpäälle, ja valikoida varastosta haluamanne tuotteet.
Jos kuitenkin tilaat verkkokaupasta noutona tuotteet, ilmoitathan noutopäivän meille.
-------------------------
Palautusoikeus / peruutusoikeus:
Palautuksesta täytyy ilmoittaa meille osoitteeseen myynti@vaunula.fi, 14 (neljäntoista) päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta, ja tuotteet täytyy palauttaa 14 (neljäntoista) päivän kuluessa palautusilmoituksesta. Palautettavan tuotteen ja pakkauksen täytyy olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa, ja tuotteen täytyy olla käyttämätön.
Palautuslomake tulee automaattisesti, samassa sähköpostiviestissä, missä saat ilmoituksen tilauksesi lähetyksestä.
Palautuksen voit tehdä itse haluamallasi palautustavalla maksaen palautuksen etukäteen. Emme käytä maksutonta palautusta, vaan palautus täytyy maksaa itse, tai voit käyttää palautuksessa Matkahuollon asiakaspalautusnumeroamme. Vähennämme palautuskulut Matkahuollon veloittaman mukaan.
Jos palautat paketin esimerkiksi pakettiautomaatin pakettina, ilmoitathan siitä vielä meille, niin kuskimme tietää noutaa tämän.
Emme vastaanota Postin postiennakkoja tai Matkahuollon bussiennakkoja!
Jos asiakas jättää tuotteet noutamatta valitsemastaan toimipaikasta, eikä täten peru tilaustaan tai ilmoita siitä meille erikseen, veloitamme palautuskulut Matkahuollon normaalin kuljetushinnaston mukaisesti. Hyvitämme sitten teille takaisin alkuperäiset kulut, poislukien palautuskulut. Palautuskulut jäävät sitten maksettavaksi esimerkiksi käyttämällenne laskupalvelulle (Klarna, Collector, Jousto, Walley jne.), huolehdithan maksut sinne sitten laskun mukaan.
Voit halutessasi perua tilauksen ennen sen saapumista sinulle. Ilmoitathan tästä myynti@vaunula.fi.
Jos tilaamasi tuotteet ovat jo lähteneet varastoltamme, tuotteiden palautuskulut jäävät asiakkaan maksettavaksi Matkahuollon normaalin kuljetushinnaston mukaisesti.
Palautamme teille teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan).
Kirjeenä tulleissa palautuksissa ota yhteys myynti@vaunula.fi, niin saat meiltä palautusohjeet.
Palautustapauksissa voit aina edelleen ottaa yhteyttä meihin ja kysyä lisätietoja yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse myynti@vaunula.fi
-------------------------------
Ostajan velvollisuus on tarkistaa tilaamansa tuotteet kahden viikon (14 päivää) kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Mikäli saamanne tuote on viallinen, väärä tuote, osa tilauksesta puuttuu tai on kuljetuksessa vahingoittunut, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä mahdollisimman pian myynti@vaunula.fi, ja asia selvitetään samantien.
Kaikki tuotteemme sisältävät alv:n 24 %. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
-------------------------------
Huolto ja takuu:
Vaunuillamme ja rattaillamme on vähintään puolen (½) vuoden - kolmen (3) vuoden takuu riippuen ostamastanne tuotteesta. Takuu koskee valmistusvirheitä. Takuu on voimassa ostopäivästä lukien, saamaanne kuittia ja/tai takuutodistusta vastaan. Takuu ei korvaa normaalista käytöstä aiheutuneita, tai asiakkaan itse aiheuttamia vahinkoja. Jos tarvitsette takuu- tai korjauspalvelua, ottakaa yhteys varastolle sähköpostitse huolto@vaunula.fi, näin saatte ostamanne tuotteet korjatuksi mahdollisimman nopeasti. Mielellään kuva mukaan korjausta vaativasta kohdasta, niin osaamme heti järjestää asian.
HUOM! Takuukorjaamme mahdollisimman nopeasti meiltä ostetut tuotteet.
Meiltä löytyy varastolta myös vanhempiin mallistoihin heti suosituimpia varaosia, tai tilaamme erikoiset varaosat tarvittaessa maahantuojilta tai tehtailta
Meiltä saat myös korjausapua/varaosia valmistajien varaosavalmistusten mukaan takuuajan jälkeenkin, meiltä ostetuille tuotteille.
Kysy lisää myynti@vaunula.fi
Korjaus- ja takuuasioissa ota aina yhteys ensin siihen liikkeeseen, mistä olet tuotteen ostanut.
Emme valitettavasti takuukorjaa muista liikkeistä ostettuja tuotteita.
-------------------------------------
Verkkokaupasta suoraan pystyt tilaamaan tuotteita vain Suomen alueelle, mutta ota yhteys, toimitamme myös Ahvenanmaalle, Viroon, Ruotsiin jne. myynti@vaunula.fi
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta myynti@vaunula.fi
- Puhelimella numerosta 040 351 3855
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
In English:
The free-delivery is valid when ordering prams, strollers or safety seats.
* Other products’ delivery will be charged at the checkout.
* The delivery-cost is 5,90€ to and over it the cost goes by weight.
Letter-sized packets will come by post, 3,90€.
After ordering, the products will be sent, usually within 24 hours.
The packets will be delivered automatically to the closest Matkahuolto pick-up-point (R-Kioski, K-Market or normal Matkahuolto), according the address provided.
You will receive a SMS when your packet is ready for you. Our packets are always insured during the delivery.
You need to check the order within 14 days of receiving it. If there is something wrong, missing or broken, please contact us myynti@vaunula.fi
You can always ask for more information on products, ordering etc. by email: myynti@vaunula.fi
We will answer to you asap.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
We accept at the moment internet bank-payments by Paytrail Oyj. You can pay on our webshop with Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-Pankki, Säästöpankki, S-Pankki and Ålandsbanken. With cards you can use Visa-, Visa Debit-, Visa Electron, MasterCard, Debit Mastercard and American Express. Mobilepayments Pivo, MobilePay, Masterpass and Siirto. For invoice and part-time payments we use OP, Collector/Walley, Jousto by Checkout Finland Oy, and separately Klarna.
If you want to use part-payment, you will be asked for your personal identification number.
When we receive confirmation from credit provider, the products will be sent to you within 24 hours. These orders will only be delivered to the payer’s address.
You can also pick up the goods from our warehouse, close to Seinäjoki airport.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warranty:
Our prams and safetyseats have a guarantee from 6 months to 2 years, depending on the product.
In case of warranty, please contact us via email: myynti@vaunula.fi
Unfortunately we fix only for guarantee the products that are bought from us.
Returning your order:
If you want to return your order or parts of it, contact us via email: myynti@vaunula.fi
You have 14 days time to inform us about the return, and then 14 days time to return the order.
The products must be unused and in original packages.
You can still return the goods as usually, you will only be charged the return-costs according our price-list.
Or you can return the products at your own costs.
We will return the payment to you, when the package is here. We will return also the sending costs from our warehouse to you (despite the extra-costs like home delivery). The Klarna invoicing fee will always be left at the bill.
We do not accept the Posti or Matkahuolto cash-on-delivery (postiennakko).
In returning situations please contact us first, and you will receive all the necessary information.